Alışveriş Merkezi Kiralama Hizmetleri

  • Alışveriş merkezlerinin bulunduğu ortam koşullarının tespit edilmesi; genel harcama eğilimleri ve sosyo-kültürel yapıya uygun konseptin belirlenmesi
  • Mağaza karması çalışmalarının yapılması
  • Alışveriş merkezlerinde lokasyon, müşteri profili, algı (mimari tasarım) ve mağaza karması dengesi ön planda tutarak uygun kiracılarla temasa geçilmesi ve kiralama işlemlerinin yapılması
  • Pazarlama Çalışmaları
  • Pazar Araştırmaları
  • Uluslar arası, Ulusal ve Yerel Mağaza Zincirleri ile Temasa Geçilmesi
  • Kira Kontratlarının Düzenlenmesi ve Yenilenmesi
  • Kiracı İlişkileri
  • İşletme Yönetmenliği ve Dekorasyon El Kitabının Oluşturulması

<< Geri